Rommelmarktcommissie

Al enkele decennia wordt jaarlijks door de rommelmarktcommissie van de hervormde kerk rond de zomervakantie een rommelmarkt georganiseerd. Deze rommelmarkt vindt plaats op het Raadhuisplein bij de kerk. In de maanden voorafgaand aan de rommelmarkt is er iedere vrijdagavond van 19.00 tot 20.00 uur de mogelijkheid spullen in te leveren bij de loods van de familie Van Gorsel aan de Kromme Dreef 4 te Oud-Vossemeer.

Naast de diverse tweedehands spullen, is er ook de verkoop van kleding, groente en fruit, noten en vis. Daarnaast is er een terras waar men bijvoorbeeld kan genieten van koffie met een wafel, maar ook friet of een ijsje. De netto-opbrengst van deze rommelmarkt lag de afgelopen jaren rond de €6000,- en komt geheel ten goede aan de kerkrentmeesters.

Voor informatie met betrekking tot de loterij en rommelmarkt kunt u contact opnemen met Peter Geene (tel. 0166-672856)

Facebook Rommelmarktcommissie
Rommelmarkt Oud-Vossemeer