Clubs

Jongensclub
Jongensclub is voor alle jongens van de basisschool die graag willen knutselen en leren samenwerken. We nemen om de maandagavond per kerkelijk winterseizoen een werkstuk onder handen die we de laatste avond mee naar huis mogen nemen. De avonden worden geopend met Bijbel lezen, een vragen moment en gebed. We hebben het altijd erg gezellig als jongens onder elkaar, dus lijkt het je leuk om dit ook te ervaren kom dan zeker op maandagavond eens kijken.
Tot dan,

Namens de leiding van de jongensclub

Jens Pollie, 0166-852989

Meisjesclub
De meisjesclub is een gezellig samenzijn van meisjes tussen de 6 en 12 jaar onder leiding van twee enthousiaste leidsters, met als doel de kinderen op een ontspannen manier in contact te brengen met de Bijbel. We beginnen de avonden altijd met gebed en zingen van liedjes, daarna volgt er een verhaal uit de Bijbel met verwerking m.b.v. de methode 'Clik’ van HGJB- kinderwerk. Ook maken we hele leuke dingen, zoals: een kapstokje, weekkalender, een mobile van mossels, haarband etc.
Lijkt het jou ook leuk om te komen? Kinderen van ongeveer 6 tot 12 jaar zijn van harte welkom, en neem gerust een vriendinnetje mee!
De meisjesclub is in het winterseizoen eenmaal per twee weken op een woensdagavond in het Verenigingsgebouw van de Hervormde Kerk (Ring 7), van 18:30 tot 19:45 uur.

Inlichtingen: Louise van Gorsel, 0166-672837

Tienerclub TOV
Onze tienerclub is er voor alle Tieners uit Oud-Vossemeer die op de middelbare school zitten (maar kom je uit een dorp verderop dan ben je uiteraard ook meer dan welkom). We komen eens in de twee weken met een groep van zo’n 20 tieners op vrijdagavond bij elkaar in het verenigingsgebouw van de kerk. De avonden zijn van 19.30-21.30 en vaak borrelen en kletsen we nog even na tot een uur of 22.00. We spelen een spel, eten met elkaar, denken na over thema’s die jullie bezig houden of gaan ergens naar toe.
Wat, wanneer en waar we doen hoor je via de groepsapp. Als je nog niet aan de groepsapp bent toegevoegd stuur dan even een berichtje naar Lianne de Mik (06-14806791). Zien we jou ook op vrijdagavond? Wij kijken er in ieder geval naar uit en hopen op een TOV-seizoen met elkaar.

De leiding